rostig?,NEJ

Haha ! ;)
ser ni ? elin har fixat min bakrund,vet lite tråkig men de e en bra början enligt oss ;) <3
men men  kmr inte gå på träningen idag eller på matchen på lördag "/ PISS O BAJS-KORV!
-varför??? frågar ni då
då svarar ja
-för ja har såå ont i mina ben o sträckt min arm :'(
ska nog hoppa in i duchen snart, Juste har fått en ny kompis i skolan, sweeet ;) <333
Elina heter stötnosen ;) puu puss på dej, kmr aldrig bryat min vänskap me dej !!! ;) söt
inte me er (ellin,ebba o elin) för den delen heller!!!! mej slipper ni INTE undan så lätt!!!! <3
ni e fast i mitt hjärta,inspikade me en tjock spik som inte kmnr bli rostig,nej! INTE PÅ LÄNGE!
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0