ja snackar me era tankar

Elin e borta "/
Och ja:...vill bli polis!,äta upp mitt päron och börja på spinning!!
Aa o första frågan ni ställer er är
-vill hon bli polis ?! gud så löjligt. Det är ju bara små killar som har den drömmen,
då svarar ja
-sorry guys min drömm e min drömm You cant change it!
sen kanske ni tänker
-spinnning du kan ju bara cyckla utomhus me dina kompisar
då svarar stolta lilla ja
-ja de kan ja o gör ja men spinning verkar kul o lite mer kondis är ALDRIG fel,
sen kmr ni till
-vem bryr sej om hon vill äta upp sitt päron elr inte?
då svarar ja
-min blogg mina regler,om ja vill skriva om mitt päron så gör ja de.
sagt och gjort ! ja har lagt ett av mina MÅNGA kort ;)'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0