rubriken e alltid svårast ^-^

Hej, ida blir de ingen träning, :/ känner mig ju somsagt helt slut......kanske ska göra nått me grannnen en stund ... ;)
Hmmm, th asså ja e såååå trött.-.-
Ida jobbade ja typ nada i skolan, men snacka me elin,ebba o madde de gick prima ;P...............^-^
Imorgon e de redovisning för mig o madde + alla andra :/ känner mig f*n inte redo , tänk om dom ställer  en fråga man inte har svar på ;P :/ (pinit asså då )
När ja kom hem så

1)åt ja mellis
2)gick ut me hunden
3)bloggade
4)kollade på topp modell 6
5)sappade på TV:n
6)läste EX-pressen
7) åt midag
8)läste tidningen FREDAG
9)gick ut me viggo
10)bestämmde kläder till imorrn
11)satte mig vid datorn'
=)  =)   =)   =)   =)  =)  =)  =)  =)  =)  =)  =)  =)  =)  =) 

       men ses<3

                                                  //ebba^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0