Hello :D

HEEEJ!!!
Ja fyller år idag<3 har fått jätte många grattis medelanden o samtal;P
Klockan halv 8 på morgonen blev ja väckt av familjen som sjöng :/ o sen så fick ja mina paket!! :D en röd digital kamera, kläder, twilight boken nr 2, twilight filmen<3

Sen så städade ja lite o sen så kom några kompisar över o då åkte vi o körde Laserdome,åt pizza o kolla på film. Av
kompisarna fick ja ett jätte gulligt ljus där de står Varje gång jag räknar mina glädje ämnen så räknar ja dig 2 gånger<3 sååå gulligt,en bok om en mördad tjej,en dag bok, ett par skit snygga sol brillor, en jätte gullig plånbok TACK!!! ni vet vilka ni är :D

Sen så åkte dom hem tyvär :/ :( så ja fick roa mig själ me mina grejjor :D <3
imorgon så ska nog ja o pappa åka o golfa (igen ;P) o de ska bli kuul!

Just nu så chattar ja me min morbror Jonas o äter lite godis ;P


                            
                                        Hej då & God natt, //ebba<3

Kommentarer
Postat av: anonym

är det kul

2009-05-30 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0