8/5-09

Heej<3 ida så var de ju fredag ellr är(; Ja började morgonen i skolan med att bara ha roligt o  skratta men sen så skrämde eric mig -.- då kom min lysande ida
-ja ska skrämmas
ja klappade bakom folks huvun när dom inte sett mig o så men ja.....INGEN VART RÄDD!!!!!!!!;(
så ja började utvärdera sen gå på föreläsning om befruktningen...intessant (skojja(;  ) på förreläsningen så tuppade en kille av (han svimma)!!!!!!!!!!!! AAAAAaaa vart skit rädd sen så va de lunch nachos<3
Sen så hade vi rast o sen så fick vi höra om hur de är på seniorena (högstadiet=)     

Sen åkte ja buss hem med ebba.H o chevin , sen gick ja av o kom hem gick ut me hunden , slog på datorn o började me min sång ,nu har ja sjungit länge asså typ
-evry day its im getting closer going faste then a roler-coster non like you but hey.....blabla oså vidar(;



                                                            //Ebba<33
                                                                       =)


Kommentarer
Postat av: SII

HEJHEJ :D ja.. kul att de va kul i skolan xD men aa... ;D

2009-05-08 @ 14:43:34
URL: http://wannase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0