23 maj, då smäller de(;

Ja måå ja levaaaa ja måå jaaa levaaaaa ja måååå jaaa levaaa i förskoooooott ja visst ska ja levaaaaaa ja visst ska ja levaaa ja visst ska ja levaaaaa i......förskooooooooooooooooooot<3

Tränar liet själv åt mig själv för som sagt den 23 maj då ja då smäller de!!!! då e ja 12 år<3(; vilken känsla (a), ja önskar mig mycket som en fotboll tex för mina som ja har hemma e sten hårda-.- =)
en vånings tårta får ja de o ja kommer känna mig som husets drottning ...... en vånings tråta...låt mig tänka.......mmmmmmmm
................................... härligt va (a)..<3...<3......<3



                                                       //ebbba<333

Kommentarer
Postat av: SII

hejhej, va kul att du fyller år :D ja pallar inte skriva nå inlägg ida xD

2009-05-04 @ 17:14:16
URL: http://wannase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0