V.I.B

Hellowjasan,
Typiskt mig bli sjuk när det är som roligats......
Idag kom jag bara JAG hem från örebro cuppen...;`(
Har hals ont så fick dra hem    ;(
så för mig var det bara att packa upp mina väskor o forsätta leva det rätt normala livet ;P
Idag tänkte ja bara tat lungt o göra de ja känner för,
Imorgon blir de städning,baaaaajz.....-.-
Juste idag kom vårt hiiitegodskvitto(alltså om BMX:en vi hittade)
asså igentligen är de ingen ide att skriva om de för asså de står inte i de pappret om vi fåt hittelön eller cycklen,,,;/
ViLL vill ha den!!!<33
Juste.....elins lilla fågel(undulat i think) kråkan är namnet, som biter mig så fort ja försöker röra den ska avlivas om några dagar........asså fattar ni fågeln kanske inte är så stor för oss men för elin tar den nog upp enormt mycket plats i hjärtat efter 10 långa år tillsamans...igentligen är de ju fö henne som de är för mig om min hund dör....(när ja väl tänker efter...))

R.I.P V.I.B
(kråkan)


(B:et på V.I.B står för fågel på engelska)

men men ....
hje då

Michael jackson är död....hjärtstillstånd,,,,,,kanske är lite efter med det men men sånt e livet,,,,not R.I.P för honom...

//ebbaaa


Kommentarer
Postat av: Eliiin <33

Hejsan

sitter med tårar i ögonen när jag läser detta inlägg och tänker på kråkan <333 kram

2009-06-26 @ 23:00:31
URL: http://pusssons.blogg.se/
Postat av: ebba.c

love you, kmr alltid finnas vid din sida oavsett vad som händer gumman<33

2009-06-26 @ 23:03:26
URL: http://vittragirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0