#()%..&%##%!" (regn)

Hej
Idag har jag inte gjort nått.....jo har spelat Halo (ett spel) en stund,men det är ändå inte roligt..
Guuuuuud vilken dålig start på sommarlovet.
Hade förväntat mig sol,bad o typ minst 19+(celcius/grader)...Men neee det får man inte,bor vi i ett träsk eller vad?!
Igår stack jag hem från träningen eller irättare sagt ja fick sjuss hem från träningen en 20 min efter att den börjat,min hals värkte o gjorde ont så fort ja ansträngde mig... :/
Hoppas jag kan gå på tränings matchen imorn mot 96:orna.............)-)-
På sommarlovet ska amn va glad o flömmig,men neee ja e trött o sur! (ett löfte ja säger nu är att ja inte är trött o sur för att skolan slutat!!!!!!!;P)
Ja har verkligen lust att sticka till Vv(Viksjö vallen) och spela fotboll nu men kan ej p.g.a halsen o regnet,eller ja ska ju inte ljuga asså så klart att ja kan spela men asså de är inte så bra för halsen.....;P
Om man inte räknar med idag s är det prick 15 dagar tills ja ska till greklan!!<3 Love!!
Hääär är korintkanalen,den ska vi besöka när vi är i grekland,asså första veccan i grekland(vi kmr va i greklan i 2 veccor) så bor vi i en fiskeby,andra veccan bor vi typ.....vid
 korintkanalen iaf nära;P ;D
Nu har aj inget att skriva om...elr hmmm juste ska till göteborgs kalaste oxå,till dalarna o sånt smått,,pözz


//ebba...;D-<3 ^-^

Kommentarer
Postat av: Michaela

hare skoj i grekland ! ;D

<333

2009-06-15 @ 16:21:18
Postat av: ebba.c

japp, men asså hur länge var ni i greeekland?<3

puss<3<3<3 (L)=(msn hjärtat ;P)

2009-06-16 @ 15:27:28
URL: http://vittragirlz.blogg.se/
Postat av: Michaela

uno vecka ;b

ni ska va dära i 2 va? :)

<333

2009-06-16 @ 17:11:16
Postat av: ebba.c

Japp allt står i inlägget sweetie<333

Big love(<3) ^-^

Komentearr din blogg sweetie,,,,,

2009-06-16 @ 21:16:09
URL: http://vittragirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0