I Love Diggy And Russy ||...

Hej
idag har ja inte städat så mycket, för när ja dammade så fick/får ja svårt att andas...
Idag tänkte jag följa me mammsen o  handla,även om ja e sjuk ^^
Nu kollar ja på Robin Hodd, inte täcknat ofc. Inte det roligaste att kolla på ,men nått är de ju iallafall ;D
^-^


Idag har jag oxå lag fram mina kläder som jag ska ha med mig till Grekland,
Ja har alla kläder på sängen satt för tillfället är den inte sov bar Xp,
Jag hoppas det blir skönt i Grekland och att det Not Is To Hot......................;P
Idag är det ju lördag satt på onsdag morgon, typ vid 4 rycket så sticker vi till planet,.....gud så skönt
Igår satt ja o åt dumle klubba o lite plopp, jammi jammi Xp
Guuud här sitter jag o skriver o ja när ni läser mitt inlägg så blir ni nog helt och hållet utråkade :S
Men iallafll idag har ja oxå kollat på mitt love-program,det är sååååå bra det är på MTV..

ja juste ja har kollat på Run`s house!!!! ;D haha det är sååå bäst asså -I Love It ;P  (<3)
ja bara älskar Diggy och russy ||, dom är så söta (run`s house asså) jaja nu vet ni vilka ja e kär i ;P


LOve peace and understanding ;D <3333


Hej då evrybady sea later (<3)

//ebbaaa


Kommentarer
Postat av: sally

ååh JAG ÄLSKAR också den serien men russy är sötast

2009-07-01 @ 01:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0