Saker ni INTe visste om mig, I think ;D

Hello,
Idag blir de inte midsommar firande :/
becuse pappa inte kände sig bra....men jaja de blir av imorrn iaf ;D
Idag stack brorsan o ja snabbt ner till ICA för att köpa brör, EX-press o glass, ja tog en cola ice cream;P intressan va (-.-)
snart kommer väll kusinen hit i think,hon skulle typ fiksa sej(vilkte innebär ducha,låta nagellacket torka , klä på sej o sånt ;P <3) sen skulle hon äta oxå.
^-^
Så ja vet inte vad ja ska gö under tiden, ingen är inne på MSN...


Jag är en morsgris
Jag hatar mjölk
Jag tycker inte att det är snyggt me killar som har örhängen
Jag gillar att borsta tänderna
Jag och en kompis har grävt upp en av mina fiskars grav, hemskt va??!
Jag är typ beroende av hundar,kan varje ras jag ser typ

Hehe (pinsamt!!! ;P )

 hej då
 //ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0