Tänkte slå läger ;D

Hejhej
ärme böljan (ore how its spell ?!)
har kommit o de börjar värkligen värka asså Xp
huvu-värken är det som drabbar my famely ;D
just nu känns halsen PISS men  vad kan man göra åt det???
Har kollat på filmen GOAL 2 nu men orkade inte se hela ;P
Så nu sitter jag här framför datorn i rosa floppa tofflor,svart t-shirt o viksjö shorts ^^
Imorgon åker jag,mamma,brorsan o hunden till Dalarna/ludvika, där vi tänkte slå läger en natt o sen lämna hunden där i 2 veckor  =/ (eftersom att vi är i Greklad)
I dalarna tänlte ja försöka få me mig morfar till min faster o hennes "bondgård" då ja tänkte träffa hennes nyaste tillskott, o de är inget annat än en hund ;D
sen på måndag/tisdag blir de packning al the way ;D

Jajaa nu så säger vi hejdå ;P   (<3)

//ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0