Släng dig i väggen ;D

Hej hej
Vart en bra dag me bella idag<3
Har vart i parker,ätit glass i lass o spelat spel....så släng dig i väggen du som tycker att du haft en bra dag idag,för jag har haft en bättre dag  ;D
Mamma hämtade mig vid 3 rycket, vi stack hem o ja stack iväg nån halvtimma me cyckeln, min otroligt fula  o omoderna cyckel som har en otroligt skööön sadel;P
Cycklade en vända här i viksjö,
Sen åt ja midag kycklilng och revbensspjäll o njöt
Justre har ringt elin minst 3 gg idag, (pinsamt värre (a) )
Sn svarde hennes mamma o sa att elin kommer hem från Falun Kl:10 ikväll ;/
Får ring imorrn istället..(<3)

På  fredag är de Midsommar, då kommer mina kusiner micha o wille the man ;P + deras föräldrar ofc,,
Miss you micha<3 men sea on fredag (eller hur man nu skriver) ;D
Så nu sitter ja här framför datorn,i morgon rock nä skojja, nä nu sitter ja här framför datorn  o bloggar o checkar in andras bloggar....
Hej då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0