kommer tänka på er när ja solar,badar,äter ;D

hello ;D hihi ^^
Nu har ja packat exaktliii evrything, som ska me moi to grekland ;P

Mitt hand-bagage består av....:
-min kamera, i grekland ska ja fotta,fotta o fotta ;D
-en bok ;) haha bara 1 bok, but thats me ;P
-tanborts ;P de kan ju va bra att ha  (;
-typ 1000 skvaller tidningar....de står mkt om angelina o brad pitt ;P haha !!!
-korsord =)
-kortlek,  :P
-sovis djur ;D hihi
-plånbok,här ska köpas!! 
-sol glasögon,sol fjäder o lite annat skit ;P  (<3)

Ajaa nu har ni fått veta min packning,iaf min hand-bagage =D .......Underbart (<3...)
Nu ska ja nog ta o tvätta mina ill rosa flipp flopps, som är smutsiga, man måste ju ha snyggt, nää skojja men aj tänker faktsikt tv'tta dom sen för dom är jätte smutsiga o ja ska liksom ha dom på planet =/ haha..

Juste igentligen skulle ja bara skriva att ja kommer sakna mina älskade friends ink micha<3
Ja kommer tänka på er när ja solar ;D , badar ;P ,äter god mat =D o sånt hihi...gu va ja e elak ;D

Många pussar & kramar

//ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0