InFO..Om..miG ..;D..

Viktig info om mig;D

Snusar du? Guuud nej ;/

Är du kär? Neee
Nämn 5 bra kompisar. Madde,elin,ebba,bella,micha
Nämn 2 killar du har på msn. brink och Kusinen wille
Va vill du jobba me som stor? Hmm lärare? va vet ja tänkte inte bli vuxen nu iaf;P
Va vill du ha för fritids intresse när du blir stor? Jag vill bli fotbollstränare :)
Vad gör du när du får hicka? Ja du va kan man göra ?!
om du får 3 super krafter vilka skulle de vart? Ja vill kunna flyga,Bli osynlig o kunna typ teleportera mig ;P
Vilken superhjälte är du? Bat man ;P
Vilken film titanik eller face off? Face off ofc<3
Sjunger du i duchen? ja, men hur de låter.. :/ njae låter nog inge vidare...;)
Ica eller hemköp`? Ica i think
Graninge eller Viksjö vallen? VIKSJÖ VALLEN OFC<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
A.I.K eller hammarby? A.I.K,A.I.K, ni vet hur låten går ;)
Tennis eller gympa? Gympa tyvär..;/
Bus ringa eller bus plinga? Bus plinga juste BUSPLINGA!
blått eller gult hus? Blått

Hihi intressant va ?!

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag har saknat dig med älskling <3

2009-06-18 @ 12:56:23
URL: http://kramzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0