H E M M A ! ! !

Heeej,
är nu hemma efter att ja sovit över hos min mormor och morfar ;D
Men när vi kom hem så hade vi ju inte me oss hunden =/
Har vart hemma i cirka 1 timma men är ändå redan klar med packningen till grekland (är man snabb eller e man snabb??! ) ;D
Idag får det väll bli en lugn dag,men känner för att vara med nån satt ja hoppas de blir de då (<3)
I dalarna o på vägen hem så har ja skickat över 100 SMS =) de är inte klokt!! har SMS:at me micha the kusin<333,michaela på min fotboll, kusinen wille o linus o brink :D haha
I dalarna så hälsdae vi på min moster o hennes hundar ;D riktigt trevliga grejjor, dom där hundrna är,, elller asså hon har 3 tikar o vi har en hane.....OK asså min hund fösökte göra barn me min mosters minsta hund(som är större än han själv), o den hunden min hund försökte få barn me är bara 6 månader så den trodde de va lek......
jaja nog om att försöka göra barn ;D

AAAaaja hej då

//ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0