varör skrev ja inte de här första dagen på bloggen??

Om mig:
Jag heter ebba som ni kanske fattat,Mina intressen är att vara me mina kompisar,fotta,spela fotboll,flömma mig i jakan och att ha semester.På vardagarna så går ja i skolan, sen på fritiden så är ja ofta vid högby eller sittandesframför datorn och uppdatera mn dag, Min kamera är inte alls märkvärdig, är bara en liten,vanlig röd digital som ja kallar för, mizz fottare ;D Ja är ett blåbärs monster som man kan hitta i skogen sittandes i blåbärs ris :) gärna meen kompis.
Om bloggen:
Bloggen startades...aaa vet inte riktigt men vet iaf att den började nån gång i Fevruari, den startades av mig o min älskade bästis madde, men eftersom att hon inte bloggar så avrt det min blogg, and i love it !!! Här i bloggenså kan du läsa om mitt liv,mina kompisar,mina intressen,dagens problem och sånt ;D om du vill göra mig riktigt glad så kollar du in på mina kompisars bloggar som ja länkat, gör du de blir ja rikigt glad för alla gillar ju komentarer, men skriv bara schyssta komentarer annars blir ja besviken...♥
om du e snäll!! <333
 nää nu måste ja gå o lägga mig satt ja orkar va me isan imorgon!!! <33 ;D
//ebbaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0