Keff fall

Tjenixen !!! ore what to say ;D höhö
somsagt Boda på sön-mån och sen på onsdag ska ja o mammsen gå på BIO, nämligen Harry potter (den nya då ofc) haha :D !!!
Som den lilla kycklinf ja är så tror ja att den är riktigt läskig :S kommer nog sitta där framför duken med hakande tänder o handen hårt fast-klistrad om mammas hand x)....Men innan  BIO:n så blir de mini shopping o en burgare ore somthig på Burger King :) Ska faktiskt bli riktigt mysigt,de är ju inte direkt varje dag man kollar BIO, me mammsen o har de gött <3
Nu sitter ja här o väntar på att de ska bli midag eller i rättare sagt så sitter ja o väntar på att brorsans kompisar ska gå SATT vi kan äta midag ;D haha
Musen till den här datorn är helt keff asså!!! vägrar röra/gå dit ja vill att den ska gå (sur) ;D
Glöm mitt keff ansikte/huvud o kolla på de svarta lilla hunden!! de e min hund, fast där är han 4 veckor :D <3love ya viggo.
Den vita hunden i bakrunden är viggos mama :D hehe
o tantirantan i bakrunden är uppfödaren o i famnen håller hon viggos 2
brorsor,, ;D yeah !! <3
Återigen ett tragiskt kef fall på mig men jaja hunden är ju söt,hehe han e min !! ;D <3

hje då //ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0