home sweet home

HellU !!!
Är nu hemmma från min  underbara semester i  grekland, haha ;D
har badat,shoppat,ätit,solat o bara haft de skönt <3
Ja vet inte vilket av dom 2  ställena som var bäst.....HUs nummer 1 (koroni) hade havet som granne,man bodde mitt i stan me trevliga människor o hus,Hus nummer 2 (loutraki) bodde vi uppe i ett berg (300 meter upp) hade 15-25 min till havet o bodde inte i stan,men vi hade pool o bodde på ett "mini hotell" :D

fotton from the koroni place :P -
Vår havs utsikt från huset. (sämsta utsikten) ;P
en av skit MÅNGA katter som inte har ett hem.
havet, o min ÄLSKLINGS strand. :D :D :D
<3poolen<3 som var mitt o brorsans andra hem ;p HIHI

fotton from my life in loutraki in 2 weeks ;D -
bakom fontänen så fanns/finns min älsklings resturante, nämligen Gyros,Gyros är sååå gott <3
hihi japp de är en DÖD bläckfisk, R.I.P ;D
fint va? här badade ja (stolt!) :D stället hettte       -Hedas Tempel-
Grek saladen var oxå jätte god x) åt den minst 5 gånger.

Jaja min semester har vart great ;D !!!,
Nu kollar ja på simpsons -.- men ska ducha hehe´,,,,*
Bloggade inte igår för att datorn inte var i kopplad -.- men jaja here I am <33
*****
Nästa år så drar vi trorligen till Italien :D späänande x) när ja duchat så skla ja läsa -Glamour- och -DV mode- :D
o äta lite glassich ;D <3 *

god natt<3
hej då<3


  //ebbaaa

Kommentarer
Postat av: ebba.c

vart lite fel me bilderna...bilden på poolen hade vi i loutrak^^^

just so you know that ;P <3

byby

2009-07-16 @ 19:44:34
Postat av: Eliiin <33

Hejsan vart var du i grekland jag känner nämligen igen mig jag har vart i grekland 5 gånger !!

2009-07-18 @ 17:18:58
URL: http://pusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0