trött

hej,
igår o idag va ja me madde(sov över som ni förstår då)
Igår:
så va ja me madde,vi cycklade omkring o sånt kul♥ sov över till idag♥ : )
Idag:
följde ja me madde o hennes familj till waxholm o badade,åt,åtglass,promenerade o hade helt enkelt kul.
Imorgon:
ska ja va me isan,hos henne ska oxå få kolla på hennes nya kanin♥ sen senare kommer micha o resten av jansonarna över hit o käkar midda o har de mys bara ;D
Är såååå trött nu satt ja orkar inte skriva =/ aja♥
snart kommer(elin,bilden) hem :D :D miss you♥♥♥♥♥♥♥
maddeo ja har skickat mutcho till varandra så istället för 85 teman på mobilen så har ja nu.....115 teman :D o sen har ja fått lite bilder o sånt, madde har lika mobil som mig fast rosa,i hate min,ska nog förstöra den...:P om ja inte får en ny tar ja gärna den gamla!!! vill gärna ha den saknar öppna o stänga istället för skjuta upp skjuta ner =/ ♥Juste idag när ja o madde badade va de svin kallt, men doppade o "badade" gjorde vi iallafall : )
ikväll ska mamma o ja kolla på -Bröllpos duellen- den kollade ja o maddepå igår men vill se den me mamma ida<3
aja hej då♥♥//ebbaaa


Kommentarer
Postat av: Eliiin <33

jag tänkte på dig när jag kramade nallen <333 mizz you ring min nån daa så kan vi snacka lite det var länge sen

2009-07-30 @ 18:34:43
URL: http://pusssons.blogg.se/
Postat av: ebba.c

ok men du kan väll logga in på msn nån gång (a)<3

2009-07-30 @ 20:20:32
URL: http://vittragirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0