090717/170709

Häy,,
Like you know har ja ju vart i grekland,men semestern e inte slut än ;D
Kommer denna här veckan trorligen åka till Boda Borg me pappa o brorsan i 2 dagar :D
sen så ska ja o pappa till Göteborg o gå på Liseberg,Haga,Göteborgs kalaset, Universum and stuff like that ;P hihi <3
....
Idag:
vaknade ja av att hunden stog o gnällde vid trappan (sov i källarn inatt :D ),sen kom han ner gosade en stund sen fick ja gå upp,gå ut me honom,göra mat till honom,ta mig fruksot o sen kollade ja o pappa va vi kunde göra i göteborg x)
Nu:
väntar ja på att mamma kommer hem,ska ta mig nått o äta(hon handlar) o sen ska ja väll ut på en promenad med hunden ;Psen blir de väll lite TV för min del ;D
..
Juste igår så köpte ja 3 stycken böcker dom hettte...-Tillsamans-,-Gömstället- och -Det fattas en tärning-.
läste ut Tillsamans igår, började sen på Gömstället men den verkar inge bra...=/
sen ikväll vet ja inte vad jag ska se på, men nått blir det nog iallafall,


Hje då<33
//ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0