good morning ;D

good morning ;D
Igår kväll såg ja på läskigaste filmen :Z Det var en man som blev misshandlad o hotad som barn så nu när han var vuxen så var han helt koko i huvudet, så han dödade folk (mest kvinnor) genom att liksom döda dom (ofc),sen så tog han typ bort ögonen och så...den va fett äcklig o läskig så inatt har ja sovit....8 timmar ! 
När jag vaknade idag så gick jag ut me hunden ,tog mig fruksot sen så gick ja till mitt rum o städade, så nu är ja klar med mitt rum men eftersom att ja inte städade igåår i källarn så måste ja hjälpa mamma med att städa vardagsrummet and stuff like that xP
Sen ringer ja väll Chevin sen så bokar vi BIO o platser sen är vi väll tsm tills att filmen börjar och slutaar ;D
Idag har ja på miiig....:
*Min nya rosa tröja me knappar o icka upp till,
*leggins jeans
*men leopard munk jacka 
:)
 

Ville bara säga att ja har världens underbaraste hund !!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 ja älskra honom av hela mitt hjärta!! <3VIGGO<3


//hej då ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0