ebbas grej;P sen kmr maddes grej;P

har du harft ett förhållande med nr 7?
gud nej!! han e min brorsa


har du spelat kort me nr 11?
ja nån gång har ja väll gort de vi har ju varit bästisar


e du kär i nr 23?
min morbror!! nej gud


vem e nr 1 på din lista?
andrea:) <3


e du me nr 21 ofta?
träffas typ dagligen #E#


e du o nr 14 bästisar?
hedin? nee


älskar du nr 17?
isaaak!!! ne dd?


e du o 16 kompisar?
nej ja ringer bara dit för att cecka hur mycke pengar ja har


älskar du nr 26 av hela ditt hjärta?
JAAA!!! de e ju <3madde<3!!!!


haru varit hemma hos nr 5?
ja de var där ja fick reda på att ja skulle få en hund :)


hur känner du nr 27?
vi e kussiner<3333


var bor nr 13?
mitt e mot mig ;P

kommentera vad ni vill att vi ska skriva om;P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0