sommaren 09

Sommaren 09 enligt mej`

* Jag har varit i Grekland i 2 veckor,haft de mys me familjen trots det har ja saknat mina vänner då <3
snälla tänk bort min fejja ; )
*Jag har vart i Göteborg med papa,vart på liseberg och så.
*vart med elin,
haha i simhallen :D
*vart me elin igen
*ja har vart mkt me elin! ;D
*vart fjortis me elin,
naaaww!! .... <3
*badat me elin,
*kört krocket me elin ;P
*haft middag me kusinerna
*haft tråkigt
*Vart me isan,haft skoj där oxå,sett hennes kaniner, naaaw<3
*haft kul
*längtat efter kompisar
*blivit närmare kompis me ebba,h
<3<3

HAFT SKOJ EN KORTFATTAD FÖRKLARING ! :D <3<3<3<3
hur har din sommar vart ?
KRAM
//ebbaaa


Kommentarer
Postat av: issan

vi måste göra nått de var länge sen.....<3

2009-08-21 @ 20:29:22
URL: http://blondinissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0