Sitter här o funderar..

...Jag har kommit fram till att ja inte vet vem ja kan tro på och inte tro på, Vem snackar skit bakom min rygg,´vem snackar inte skit bakom min rygg,vem e me mej bara för att ja e kompis me dens kompis,o vem e me mej för att ja är nån den vill umgås med,... ? Ja vill inte berätta nått super duper hemligt för nån ja inte vet om den är sann eller falsk, Ja hoppas bara att dom ja umgås med är sanna, 2 persner som ja verkligen vet är sanna är .... och .........,säge rinte namnen,nån kan ju bli sårad...? ja hoppas att ni förstår att mej kan man inte jäklas med utan att få tillbax, sry guys,ni som e falska antingen så får ni va mogna o berätta eller dra! hoppas att mina vänner är mina sanna vänner,vill inte va me om svek igen,
1 gång är 1 gång för mycket....
KRAM från en tjej som känner sej lite osäker för stunden,som behöver stöd från sina sanna vänner....

Kommentarer
Postat av: ISSAN

Jag kommer alltid att finnas för dig ebba!!!<33 du e det bästa jag har

2009-08-31 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0