mitt första spanska pass (:D)

Kom upp ur sängen! :D
haha trodde inte att ja skulle orka ta mej upp ur sängen idag,så himla trött,,"/
har fixat mej o alllt, men mitt hår blir aldrig bra ;O alltid nått som sticker upp som ja inte sett har ja mäsrkt :P
idag i skolan har ja ;
Spanska
Matte
Engelska
Slöjd
   :D
Efter skolan idag ska mama o ja shoppa jeans o skor till mej,blir nog mer än bara det (Me-Love) sen efter det har ja träning! typ träning me F96:orna, man tränar typ där fölr att få spela match me dom, bryr mej inte så väsrta mkt,sen på torsdag har ja match :D sen kmr hela min helg ägnas åt fotbollslaget ; ) me fotboll,TV o annat skojj
Juste ja har  fått min brorsas Stockholms tröjja!!! :D ja har redan en blå,men bror min har växt ut sin så nu har ja en blå och en svart stockholms töjja(or) sen har ja blå canada brallor ;D hahaa
KRAM
//ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0