(:)

HejHej!!! Ida så kom ja till skolan men så fortja komm fram så SMS:ade madde mig
-möt mig på vägen<3
O då gick ja o mötte henne men när vi typ var vid skolans lilla ggrus "fotbolls plan" så släppte en tant sin hund lös o en liten bit bort så var de ett bygge!!!!:S o hunden (som var en svart liten cocker spaniel (;  )o eftersom att de lät   borta vi bygget så sprang hunden ditåt o vår första tanke var ju typ
-ÅÅÅÅ NEJ!!! fan!! antingen kmr hunden springa i väg elr så kmr den dö på bygget (de va iaf min första tanke XD) Men den sprang till bak tiill sin matte som var helt chockad typ! sen hade vi återsamling o sen jobbade vi o blablablablaaa..... o sen på pp:n så körde ja o madde kort me "#E#" vi körde röda handen o ja vann båda gängerna:)
EN SNABB LITEN NYHET!!!!!
ni vet robinson?!!!! iaf ni vet Jarmo som e i de gula laget typ (iaf han var me i de laget som fick byta ö) han har misshandlat nån år 2003 elr så var de 2004!!!!!!! han verkar ju så snäll.......ja tänkte fråga honom om han ville bli min andra morfar!! men nu vet ja inte om ja vågar men de va nått gäng han mötte som var fulla så han slog till den som var fullast!!!

KÄLLA:expressen

 O juste de va en tjej (de stog om henne i expressen) som äter 1000kokosbollar perr år!!!!!!!!! fattar ni 1000!!!!!alltså typ 20 kokos bollar perr vecka!!!!!!!!!


KÄLLA:expressen
 
Ialllafall när ja kom hem från skolan så kollade ja på MARLEY AND ME den var sååååååååå bra...!!!!!!! ja grät i slutet då Marley avlivas!! :(:(
-bhuhuhbhuuuuuuu!!! ( ja försökte nyss skriva att ja gräter men läs det me ledsen röst o du förstår iaf ja gör de;)  )
Ja åt lite gott till filmen o drack vatten(; Nu så bloggar ja ofc,kollar in vilka kläder ja ska ha imorrn  o SMS:ar me vissa<3
MMmmm tack för mig pusspuss
//ebba<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0