uppifrån o ner, nerifrån o upp!

Tjejen: heej
Killen: äntligen, har väntat riktigt länge nu
tjejen: vill du att ja ska gå??!
killen: nej vad har du fått de ifrån(?)bara tanken får mig att må dåligt
tjejen: älskar du mig?
killen: alltid o över allt
tjejen: har du bedragit mg någon gång?
killen: nej aldrig varför frågar du ens?
tjejen: vill du kyssa mig?
killen: ja så fort ja får tillfälle för det!!!
tjejen: skulle du nånsin slå mig?!
killen: är du galen(!)du känner väll mig?
tjejen: kan ja lita på dig
killen: ja älskling
tjejen: älskling

LÄS NU DEN NERIFRÅN O UPP !!!! (;

ROOLI VA?! HAHAHAHAAHAHAA...<333

Kommentarer
Postat av: SII

HAHAHAHAHAHA FETT BRAAAA

2009-04-03 @ 14:47:37
URL: http://wannase.blogg.se/
Postat av: Isaaaaak

ekare, elin gjorde den först

2009-04-15 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0