micha and me goes fjollor (;<3

Hejhej igår så var ja med min kusin michaela<3 först va vi hemmma hos henne så då gick vi till ICA o köpte glass, Den kosta 22 spänn styck o vi köpte magnum glassen ändå!!!!!!!!! den va så jäkla dyr!!
ett tips köp inget på den lilla kiosken vid ICA som e närmast den STORA parkeringen-.-
Sen köpte vi lite godis o gick till en park o snacka o fottade varann(a) sen gick vi typ hem till mig o då spelar ja lite fifa me min andra kusin wille som var me min brorsa  (för er som inte vet va fifa är så e de ett fotbolls spel (fifa 09 Xbox 360 (;  ))  sen gick ja o mikan ut igen o då gick vi ut mä en hund som heter Dessi`e o hon är en Bichon Fris`e...PS:gick inte ut me min hund för han va nyss på promenad:S )

Sen så målade vi en fin tavla... elr man kan inte direkt säga fin för vi gorde satt ja målade på ena sidan tavlan o hon på andra sidan tavlan o mitt vart helt sjukt!!  men hennes vart finare^^^)

Sen så gorde vi pannkakor o plättar (smaritt)  sen så kom vi på att vi kunde sova över hos henne så då åkte vi till henne me min packning, när vi sen va hemma hos henne så gick vi o fottade varann o kolladee på ett ben från ett rådjur (typ)sen åt vi midda (de va så gott!!!! de va nån taco grej(;   )sen gick vi ner till en skolgård o fottade varann o snackade <3 sen gick vi hem till hennne igen o..... (ja kmr inte ihåg va vi gjorde sen :S)

Nästa da så gjorde vi pannkakor till frukost (mmm så gottit )sen kollade vi på Mamma Mia o fikksade till oss.
Sen hämtade min mamma mig o körde hem mig så nu sitter ja här o bloggar om alllt, De v aroligt <333

mm hej då sea <33333

Kommentarer
Postat av: Michaela

hihi , vi hade as kul ! :D

<33333333

2009-04-09 @ 14:45:22
URL: http://woabejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0