GRATTIS

Hejhej<3
Igår så "överraskade" ja o min familj vår kusin på hennes 13 års dag(; så vi åt midda hos dom sen typ efter middan så gick ja o michaela till sandvik skolan o fottade varann, o pratade<3Juste i fredags (igår) så vart ja en av 3 Periodens stjärn skott!!! vilket va kul fasst innan de så gjorde ja 3!!!! stycken Nationella prov i Engelska bara för att ja vart sjuk o moissat 3 st, Fattar du domk där 3 Nationellaproven tog typ upp hela min dag!!! (;
Sen så igår så skrev ja också inbjudningar till min "fest" eftersom att ja fyller ¨år den 23 Maj,det var väll kul (a)ehhmm ja skrev mina inbjudningar så tidigt för man behövd3e liksom boka en grej till en grej som ja ska ha på min "fest" (;
Ojuste igår så fick ja äta tårta!!!så himla gött de va ju jätte längesen man åt de :)
Nu så gör ja typ inget.. så hejdå<33

juste GRATTIS I EFTERSKOTT MICHAELA<33333 LOVEYA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0